AVIEN.PL | Internetowa sprzedaż hurtowa

Zasady i warunki



Ogólne warunki sprzedaży hurtowej online ATRIA.SK

 

ATRIA.SK - pierwsza hurtownia online - dom | mieszkanie | ogród

1. Definicje
  • sprzedawca - operator hurtowni internetowej ATRIA.SK
  • kupujący - osoba fizyczna lub prawna, która nawiązała stosunek handlowy ze sprzedawcą
  • towary - produkty lub usługi znajdujące się w ofercie hurtowni internetowej ATRIA.SK
  • zamówienie - umowa sprzedaży, na podstawie której dokonywana jest sprzedaż towarów

2. Zamówienie
Zamówienie powstaje na podstawie jego potwierdzenia w trakcie procesu zamawiania towaru w sklepie internetowym, bądź w trakcie zamawiania towaru telefonicznie lub mailowo.


3. Anulowanie zamówienia
  1. Kupujący ma prawo do anulowania zamówienia bez podania przyczyny do momentu wysłania zamówionych towarów z magazynu ATRIA Slovakia, P. Mudroňa 5, Žilina, pocztą elektroniczną na adres: #3366ff; padding: 0px; margin: 0px;">info@atria.sk . Informacje o wysyłce zostaną wysłane do kupującego e-mailem lub powiadomione telefonicznie. Kupujący jest zobowiązany do podania w zawiadomieniu o odstąpieniu od umowy numeru zamówienia, nazwy, adresu e-mail oraz opisu zamówionego towaru. W przypadku anulowania zamówienia, o którym mowa w punkcie a) niniejszego artykułu, Sprzedawca nie będzie obciążał Kupującego żadnymi opłatami związanymi z anulowaniem zamówienia. W przypadku, gdy Kupujący zapłacił Sprzedawcy cenę zakupu lub jej część w czasie do momentu anulowania zamówienia, Sprzedawca zwróci zapłaconą już cenę zakupu lub jej część w ciągu 14 dni od anulowania zamówienia przelewem na rachunek bankowy Kupującego.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia lub jego części, jeśli Kupujący podał w zamówieniu fałszywe lub wprowadzające w błąd dane osobowe, lub jeśli towary nie są już produkowane lub dostarczane, lub jeśli cena hurtowa uległa znacznej zmianie. W takim przypadku kupujący zostanie niezwłocznie poinformowany o tym fakcie, aby uzgodnić dalszy sposób postępowania. W przypadku anulowania zamówienia Sprzedawca nie będzie obciążał Kupującego żadnymi opłatami za anulowanie zamówienia. W przypadku, gdy Kupujący zapłacił już Sprzedawcy cenę zakupu lub jej część w czasie do momentu anulowania zamówienia, Sprzedawca zwróci zapłaconą już cenę zakupu lub jej część w ciągu 3 dni roboczych od anulowania zamówienia przelewem na rachunek bankowy Kupującego.

4. Odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży
 
  1. Kupujący, który nie nabywa towarów w ramach działalności gospodarczej, ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania towarów (tylko osoba fizyczna), niezależnie od tego, czy towary zostały rozpakowane z oryginalnego, zamkniętego opakowania, czy zostały przetestowane, czy też zostały wysłane bez oryginalnego opakowania. W przypadku odstąpienia od umowy w ustawowym terminie obowiązują następujące warunki:
  2. Kupujący powinien jak najszybciej poinformować Sprzedawcę o zamiarze odstąpienia od umowy w formie pisemnej, wysyłając e-mail na adres info@atria.sk lub listownie na nasz adres, wraz z towarem, kopią faktury i numerem konta do zwrotu pieniędzy.
    towary są wysyłane listem poleconym i ubezpieczone, ale nie za pobraniem. Nadawcą towarów musi być ta sama osoba, co kupujący.
  3. W przypadku, gdy Kupujący odstąpi od umowy i dostarczy towar do Sprzedawcy, Sprzedawca zwróci Kupującemu zapłaconą już cenę zakupu, w tym koszty poniesione przez Konsumenta w związku z zamówieniem towaru, w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy i dostarczeniu towaru do Sprzedawcy, przelewem na konto Kupującego wskazane przez Kupującego. Nadawcą musi być również ta sama osoba co kupujący.
  4. W przypadku, gdy Kupujący nie wywiąże się z obowiązku określonego w punkcie 4a) niniejszych warunków, odstąpienie od umowy sprzedaży nie będzie ważne i skuteczne, a Sprzedawca nie będzie zobowiązany do zwrotu ceny zakupu Kupującemu, jak również będzie uprawniony do zwrotu kosztów związanych z odesłaniem towaru do Kupującego.
  5. Jeżeli Sprzedawca i Konsument nie uzgodnili inaczej, Konsument nie może odstąpić od umowy, której przedmiotem jest:
    (a) świadczenia usługi, jeżeli wykonanie usługi rozpoczęło się za zgodą konsumenta przed upływem okresu odstąpienia na mocy ust. 1-3,
    (b) sprzedaż towarów lub świadczenie usług, których cena zależy od ruchów cenowych na rynku finansowym, na które sprzedawca nie ma wpływu,
    (c) sprzedaż towarów wykonanych zgodnie ze szczególnymi wymaganiami konsumenta lub towarów przeznaczonych specjalnie dla jednego konsumenta, lub towarów, które ze względu na swoje właściwości nie mogą zostać zwrócone, lub towarów, które łatwo się psują,
    (d) sprzedaż nagrań dźwiękowych lub wizualnych albo programów komputerowych, które zostały rozpakowane przez konsumenta,
    (e) sprzedaż gazet, magazynów i czasopism, 
5. 
  1. Dostawa zamówionych towarów będzie realizowana w możliwie najkrótszym czasie, w zależności od dostępności towarów w magazynie i możliwości operacyjnych sprzedawcy. Termin realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj 1-3 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia. W przypadku dłuższego czasu dostawy, Sprzedawca niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Kupującego.
  2. Miejsce odbioru lub wysyłki towaru jest określane przez kupującego podczas składania zamówienia na towar. Odbiór towarów przez kupującego uważa się za realizację zamówienia. Wysyłka na adres dostawy podany przez sprzedawcę. Do przesyłki z towarem zawsze dołączany jest paragon fiskalny (dowód zakupu towaru) oraz instrukcja obsługi lub karta gwarancyjna.
  3. Kupujący jest zobowiązany do odbioru towaru w miejscu określonym w zamówieniu. Sprzedawca ma obowiązek poinformować kupującego o terminie dostawy pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Jeżeli kupujący odmówi przyjęcia towaru od kuriera lub jeżeli konieczne będzie powtórzenie dostawy więcej niż 2 razy z powodu nieobecności kupującego w miejscu określonym w zamówieniu, wszelkie koszty poniesione z tego tytułu ponosi kupujący.

6. Opłaty transportowe

  1. Kupujący wybiera sposób płatności podczas zamawiania towaru poprzez zaznaczenie wybranej opcji. Gwarantowana dostawa na adres dostawy wynosi 24 - 48 godzin od momentu wysłania towaru z magazynu ATRIA Slovakia, P. Mudroňa 5, Žilina. Dostawa w dni robocze (8-16 godzin). Tuż przed dostawą kurier może skontaktować się z Tobą telefonicznie, aby ustalić dokładniejszy czas dostawy. Płatności można dokonać przelewem bankowym z góry na nasze konto lub gotówką przy odbiorze. Klient jest zobowiązany do sprawdzenia i przyjęcia przesyłki tylko wtedy, gdy opakowanie zewnętrzne nie jest w żaden sposób uszkodzone. W przypadku uszkodzenia opakowania możesz przyjąć towar, ale musisz zaznaczyć swoje zastrzeżenia w dowodzie dostawy. Niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki należy dokonać oględzin towaru i sprawdzić kompletność opakowania, w przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru lub niekompletności przesyłki należy zgłosić ten fakt na nasze numery telefonów lub adres e-mail. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych produktu lub niekompletności przesyłki po podpisaniu dokumentu dostawy, które nie zostaną zgłoszone niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 12 godzin, nie będą uwzględniane ze względu na warunki wysyłki obowiązujące u przewoźnika! Można również odebrać towar osobiście w naszym magazynie w Żylinie, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
  2. W przypadku zamówień zagranicznych, sprzedawca oblicza opłatę pocztową indywidualnie, w zależności od wagi przesyłki i kraju, do którego jest ona wysyłana. W przypadku wysyłki za granicę należy dokonać płatności z góry, na podstawie faktury proforma przesłanej przez sprzedawcę.
  3. Sprzedawca ma prawo do odstąpienia od sprzedaży lub wysyłki w przypadku błędnej ceny, spowodowanej błędem programisty, urzędnika.


7. Gwarancja, roszczenia i serwis

  1. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty zawarcia umowy kupna-sprzedaży, chyba że w szczególnych przypadkach określono inny okres gwarancji, i biegnie od daty otrzymania towaru i potwierdzenia przez osobę uprawnioną niezbędnych dokumentów dotyczących towaru.
  2. Kupujący jest zobowiązany do niezwłocznego złożenia Sprzedawcy reklamacji, niezwłocznie po wykryciu wady, pod rygorem wygaśnięcia uprawnienia Kupującego wobec Sprzedawcy do bezpłatnego usunięcia wady.
  3. Kupujący ma prawo domagać się gwarancji od sprzedawcy tylko na towary, które mają wady spowodowane przez producenta, dostawcę lub sprzedawcę, są objęte gwarancją i zostały zakupione u sprzedawcy.
  4. W okresie gwarancji kupujący ma prawo do bezpłatnego usunięcia wady po przedstawieniu towaru, w tym akcesoriów, dokumentacji, instrukcji, upoważnionemu przedstawicielowi sprzedawcy wraz z dowodem zapłaty lub listem gwarancyjnym i krótkim opisem wady.
  5. Prawo do gwarancji wygasa, jeżeli wada jest spowodowana mechanicznym uszkodzeniem produktu z winy kupującego, niewłaściwym obchodzeniem się z produktem, niezgłoszeniem oczywistych wad przy odbiorze towaru, użytkowaniem towaru w warunkach nieodpowiadających jego wilgotności, chemiczne i mechaniczne wpływy na środowisko naturalne towaru, zaniedbanie dbałości o towar, uszkodzenie towaru przez nadmierne obciążenie lub użytkowanie niezgodne z warunkami określonymi w dokumentacji, ogólnymi zasadami, normami technicznymi lub przepisami bezpieczeństwa albo inne naruszenie warunków gwarancji. Z gwarancji wyłączone są również wady spowodowane klęskami żywiołowymi oraz upływem okresu gwarancji na towary. Gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia elementu (lub jego części) spowodowanego użytkowaniem. Dlatego też krótszy okres użytkowania produktu nie może być uznany za wadę i nie podlega reklamacji.
  6. Odzyskiwany produkt należy odesłać pocztą lub, jeśli jest to przedmiot ponadgabarytowy, przesyłką kurierską na adres naszego biura, chyba że sprzedawca określił inaczej. Zwracany produkt odbieramy również osobiście w biurze, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym - ze względu na zmienne godziny pracy.
  7. Sprzedawca lub wyznaczona osoba wyda Kupującemu potwierdzenie zgłoszenia reklamacji w odpowiedniej formie wybranej przez Sprzedawcę, np. w formie e-maila lub na piśmie. Jeśli niezwłoczne dostarczenie potwierdzenia nie jest możliwe, należy je dostarczyć bez zbędnej zwłoki, ale najpóźniej wraz z dowodem załatwienia reklamacji.
  8. Sprzedawca jest zobowiązany do określenia sposobu załatwienia reklamacji w terminie 3 dni od rozpoczęcia procedury reklamacyjnej (dzień otrzymania reklamowanego towaru), w uzasadnionych przypadkach, w szczególności gdy wymagana jest kompleksowa ocena techniczna stanu towaru nie później niż w terminie 30 dni od daty rozpoczęcia procedury reklamacyjnej. Po ustaleniu sposobu załatwienia reklamacji sprzedawca lub wyznaczona przez niego osoba załatwia reklamację niezwłocznie; w uzasadnionych przypadkach reklamacja może być załatwiona także w terminie późniejszym. Rozpatrzenie skargi nie może jednak trwać dłużej niż 30 dni od daty złożenia skargi. Po upływie terminu rozpatrzenia reklamacji konsument ma prawo odstąpić od umowy lub wymienić towar na nowy.
  9. Klient może zgłosić roszczenie z tytułu gwarancji w firmie ATRIA Slovensko s.r.o., P. Mudroňa 5, Žilina

Prawa kupującego przy składaniu reklamacji:

  • W przypadku wystąpienia wady, którą można skorygować, kupujący ma prawo do bezpłatnego jej usunięcia w odpowiednim czasie i we właściwy sposób. O sposobie usunięcia wady decyduje Sprzedawca i jest on zobowiązany do usunięcia wady bez zbędnej zwłoki. Kupujący może żądać wymiany rzeczy wadliwej na wolną od wad zamiast usunięcia wady (naprawy), pod warunkiem, że nie spowoduje to nieproporcjonalnie wysokich kosztów dla Sprzedawcy w stosunku do ceny towaru lub wagi wady.
  • W przypadku wystąpienia nieusuwalnej wady, która uniemożliwia prawidłowe korzystanie z rzeczy zgodnie z jej przeznaczeniem, kupujący ma prawo do wymiany rzeczy lub odstąpienia od umowy (zwrot pieniędzy).
  • Jeśli rzecz ma jednocześnie co najmniej trzy różne wady możliwe do usunięcia, z których każda uniemożliwia prawidłowe korzystanie z niej, konsument ma prawo do wymiany towaru lub zwrotu pieniędzy. Takie samo prawo przysługuje mu, jeśli ta sama wada, która została naprawiona co najmniej dwukrotnie, wystąpi po raz trzeci w okresie gwarancji.

Reklamację uważa się za załatwioną - jeśli postępowanie reklamacyjne zostanie zakończone przekazaniem naprawionego produktu, wymianą produktu, zwrotem ceny zakupu produktu, wypłaceniem stosownego rabatu od ceny produktu, pisemnym zaproszeniem do odbioru świadczenia lub uzasadnioną odmową.

Postępowanie reklamacyjne:
Przy składaniu reklamacji należy postępować zgodnie z poniższą procedurą:

  1. Wyślij wiadomość e-mail do naszego info@atria.sk z Twoim imieniem i nazwiskiem oraz numerem telefonu, pod którym możemy się z Tobą skontaktować, nazwą produktu, numerem katalogowym, numerem faktury oraz opisem wady.
  2. W ciągu 24 godzin (dni robocze) zostanie wysłana informacja o dalszej procedurze wraz z adresem do wysyłki reklamowanego towaru.
  3. Przesłać towar na podany adres wraz z opisem wady, kopią faktury lub potwierdzoną kartą gwarancyjną. Jeśli adres dostawy naprawionego produktu różni się od adresu podanego na fakturze, należy podać aktualny adres i telefon kontaktowy.

W celu przyspieszenia procesu reklamacji, we własnym interesie, prosimy o przesłanie reklamowanych produktów na adres, który zostanie Państwu przesłany pocztą elektroniczną.

 

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych:
Informacja dla osób, których dane dotyczą, na temat przetwarzania danych osobowych zgodnie z rozporządzeniem UE 2016/679 (dalej "GDPR"), art. 13 i nast.
System Informacji o Danych Osobowych e-sklep. Deltastav s. r. o., Mudroňa 5, Žilina 010 01, nr identyfikacyjny: 31577547 oraz Atria Slovensko, s.r.o., Mudroňa 5, Žilina 010 01, nr identyfikacyjny: 53 430 875. Przedstawiciel operatora: Nie powołany. (Obowiązek w przypadku, gdy administrator danych nie ma siedziby w UE). Dane kontaktowe osoby odpowiedzialnej: Nie wyznaczono. Cele przetwarzania danych. Podstawa prawna przetwarzania danych. Oznacza to, że gromadzenie danych osobowych jest wymogiem prawnym, wymogiem umownym, wymogiem zawarcia umowy. Osoba, której dane dotyczą, jest zobowiązana do przekazania danych osobowych. Niepodanie danych osobowych spowoduje, że cel przetwarzania nie zostanie osiągnięty. Przetwarzanie danych osobowych nie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) GDPR. Z jakiego źródła pochodzą dane osobowe: bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą. Kategorie danych osobowych: imię, nazwisko, adres, telefon, e-mail. Zestaw operacji przetwarzania danych osobowych (zaznaczyć): [x] uzyskiwanie, [x] nagrywanie, [x] organizowanie, [x] porządkowanie, [x] przechowywanie, [x] przerabianie lub zmienianie, [x] odzyskiwanie, [x] przeglądanie, [x] używanie, [ ] ujawnianie (przez komunikację, ujawnienie, w inny sposób), [ ] zmienianie układu lub łączenie, [x] ograniczanie, [x] usuwanie, [x] pozbywanie się. Uwaga: Niezależnie od tego, czy są one wykonywane w sposób zautomatyzowany czy niezautomatyzowany. Odbiorcy lub kategorie odbiorców: Brak. Dane osobowe nie są udostępniane pośrednikom. Inni odbiorcy (którzy nie przetwarzają dalej danych osobowych): administracja IT. Uwaga: Dla celów GDPR organ publiczny nie jest uznawany za odbiorcę, jeśli dane osobowe są mu przekazywane. Przekazywanie danych osobowych do państwa trzeciego: Nie dotyczy. Okres przechowywania danych osobowych: 10 lat od zakończenia przetwarzania, chyba że jest to przewidziane w systemie archiwizacji administratora danych. Uprawnienia prawne osoby, której dane dotyczą: Osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądać od administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do poprawności danych osobowych. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo sprzeciwić się zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji indywidualnych oraz profilowaniu. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo złożyć skargę do organu nadzorczego, w szczególności w państwie członkowskim zamieszkania. Na Słowacji jest to Urząd Ochrony Danych Osobowych. W przypadkach, o których mowa w art. 17 GDPR, osoba, której dane dotyczą, ma prawo do usunięcia danych (prawo do bycia "zapomnianym"). Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, tj. wcześniej ustalona procedura, która jest następnie wykonywana w sposób zautomatyzowany, nie jest realizowane przez administratora. Profilowanie, tj. śledzenie lub przewidywanie zachowań: administrator nie stosuje profilowania.
 
 


8. Postanowienia końcowe
W stosunkach nieuregulowanych w niniejszych Ogólnych Warunkach Handlowych zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego, Ustawy o handlu elektronicznym, Ustawy o kontroli państwowej rynku wewnętrznego w sprawach ochrony konsumentów, Ustawy o ochronie konsumentów 634/1992 Dz. w brzmieniu późniejszych zmian ustawowych mających zastosowanie do Republiki Słowackiej. Wszelkie spory wynikające z niewypełnienia niniejszych warunków będą regulowane odpowiednimi przepisami Kodeksu Handlowego lub Kodeksu Cywilnego.
Kupujący oświadcza, że zapoznał się z niniejszymi warunkami przed realizacją zamówienia i że w pełni je akceptuje.
W przypadku jakichkolwiek informacji prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie na jeden z numerów podanych w danych kontaktowych.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.